2554/10/07

Dear Mimi, You still have yourself. You are dancing. It's you. It's you dancing. Why cares? Not having him, you still have yourself. You still have your own dance. Yes, yes, the loneliness is coming. You know, you know it, Mimi. น้ำกำลังจะท่วมโลก แต่เรากลับกลัวน้อยกว่าที่คิด ถ้ามันจะท่วมจริงๆ ในปี 2012 เราคงไม่กลัว ถ้าตอนนั้นเราอยู่ที่นั่น อยู่ที่สิงคโปร์ ถ้าหากว่าเราได้อยู่กับคนที่เรา .. รัก แม้ว่าจะรักอยู่คนเดียวก็ตาม มีนบอกว่า บางครั้งความรักก็เป็นเรื่องของคนคนเดียว เราว่า จริง .. หลายครั้งด้วยแหละ ความรักไม่ได้ต้องการองค์ประกอบของคนสองคน จะปล่อยมันให้สุด แล้วเราก็กำลังจะต้องเหงา และเสียใจ เป็นความเสียใจที่สะสม โกรธที่โ่ง่ ที่ยอมให้ตัวเองตกอยู่ในสภาพนี้ เกลียดตัวเองที่หล่อเลี้ยงความรู้สึกนี้มาจนถึงตอนนี้ ความรักที่ผิดหวังมันมาบ่อยครั้งมากกว่ารักที่สมหวัง จริงไหม ฮือ.. จะร้องไห้ Why you are so sad, Mimi? You are going to the world that you have been dreaming of for all of your life. You will be dancing. You will be with your friend who you love most. Isn't it so good? Yes, it's so good. But ...

ไม่มีความคิดเห็น: